Tuesday, June 8, 2010

5 simpele tips om Twitter weer aangenaam te maken

De laatste tijd begin ik me continu te ergeren aan mensen op Twitter en begon ik ook maar met unfollowen, tja jammer dan toch? Om dit in het vervolg te voorkomen staan hieronder wat simpele tips:

5 Spam niet
Het komt steeds vaker voor dat mensen 9 van de 10 keer reclame maken via hun persoonlijke Twitter wat ik op het gegeven moment zo hinderlijk vind wanneer dit om de 5 minuten gebeurd! UNFOLLOW!

4 Spelfouten
Ik zeg niet dat ik altijd perfect Nederlands schrijf, helemaal niet zelfs (d, t, dt's wtf maakt het uit? Het klinkt toch hetzelfde!) maar sommige mensen moeten echt snel hun neus in de Dikke Van Dale zetten want ze schrijven al de meest simpele woorden fout. UNFOLLOW!

3 Bots
Zóóóóóóóó moe word ik er van! Ik tweet 1 keer gvd en meteen krijg ik de bond van het vloeken achter me aan, of ik tweet iets over Lady Gaga en blijkbaar wil ik meteen een faux pas fake designer bril wil kopen die heel veel op een bril lijkt die Gaga ooit eens droeg, maar de meest smerige blijft nog wel de 1000 reply's over Britney's sextape. Leave Britney alooooone!
UNFOLLOW!

2 Klagers
Af en toe komt het nog wel eens voor dat ik ergens ongelofelijk door geërgerd kan raken en omdat mijn mede huisbewoners het niet zo fijn vinden wanneer ik o.a. het kk woord zeg stroomt alles er dan uit op Twitter en dat vinden mensen blijkbaar niet zo fijn. Als je het niks vind unfollow me dan in plaats er over te klagen!
UNFOLLOW!

1 Wanname's
Sorry mensen maar wees nou is origineel en kopieer niet alles! Vooral als je zelf daarna de eer zelf op strijkt, that's all.
UNFOLLOW!

1 comments:

Unknown said...

Goed lijstje! Wat ook irri is, zijn mensen die werkelijk alles retweeten wat een bepaald iemand zegt en dan daar hun zegje voor of achter plakken! Even vind ik niet erg, maar sommige mensen gebruiken echt alles Retweeten ipv Reply.
Oja en mensen die elke stap die ze zetten gaan tweeten. 'Ik zit nu in de bus' en een halve minuut later 'Ik stap nu uit' CARE!

Post a Comment

About Me

My Photo
Remco by Haus of Fierce
View my complete profile


POP ATE THE HEART BEFORE THE BRAIN.

It's all about the art,

XOXO, Remco


Follow RMCx on Twitter Add Remco by Haus of Fierce to Facebook

Labels

Followers

Twitter

free counters

Follow with Bloglovin'

Follow Haus of Fierce Blog