Thursday, July 15, 2010

Holiday, celebration, come together in every nation!

Het is bijna alweer zo ver, mijn vakantie gaat beginnen! Nog één werkoverleg en één werkdag te gaan en officieel begint mijn vakantie! Dinsdag is het zover en dan op naar San Fransisco waarna we doorgaan richting Las Vegas en eindigen in LaLa Land, Los Angeles waarna nog een weekje Hawaii op me wacht! Aangezien ik dan toch wat minder online ben heb ik besloten om jullie op de hoogte te houden op twee verschillende manieren. Eerst word er een nieuw en speciaal YouTube kanaal aangemaakt, ook al verwacht ik niet de populariteit van mijn andere kanaal ik doe het lekker toch, en daarnaast natuurlijk ook via Haus of Fierce. Ik zit er aan te twijfelen om een speciale "Amerika" pagina ervoor aan te maken, als ik hiervoor toch te a-technisch blijkt te zijn dan komt er een speciale Haus of Fierce "Amerika special" (VERPLICHT OM TE BEKIJKEN DOOR JULLIE!!). Maar voor het zo ver is eerst vanavond nog even naar het overleg en daarna aan mijn strakke planning houden (zelfs dit is ingeplant!). Tot dan spreek ik jullie vast nog wel op Twitter, Facebook of telefoon en hou Haus of Fierce in de gaten voor updates!

XOXO

0 comments:

Post a Comment

About Me

My Photo
Remco by Haus of Fierce
View my complete profile


POP ATE THE HEART BEFORE THE BRAIN.

It's all about the art,

XOXO, Remco


Follow RMCx on Twitter Add Remco by Haus of Fierce to Facebook

Labels

Followers

Twitter

free counters

Follow with Bloglovin'

Follow Haus of Fierce Blog