Friday, March 19, 2010

OMG! Bedek je ogen en oren!

Een paar dagen geleden zat ik op de meiden te wachten in Starbucks op Amsterdam CS met ondertussen zat ik door de Grazia te bladeren en schrok ik, zoals gewoonlijk, weer eens van Kanye's stripper hoer Amber Rose (giiirrll what's wrong withcha?). Ze poseerde als Grace Jones als het album Island Life.

Nu een paar dagen later zit ik gewoon rond te kijken op internet en tot mijn grote schrik kom ik deze voluptueuze Italiaanse man tegen die ook blijkbaar nog eens denkt te kunnen zingen en een show te geven. Zo zegt hij zelf over Grace's album cover: "Elke keer als ik ernaar kijk ben ik... Sprakeloos."

Hij heeft de stem van Sylvester en het lichaam van de zeeleeuw uit het dolfinarium en om jullie niet langer in spanning te houden is hier de video van Hard Ton's - Earthquake

1 comments:

Unknown said...

Wauw..

Post a Comment

About Me

My Photo
Remco by Haus of Fierce
View my complete profile


POP ATE THE HEART BEFORE THE BRAIN.

It's all about the art,

XOXO, Remco


Follow RMCx on Twitter Add Remco by Haus of Fierce to Facebook

Labels

Followers

Twitter

free counters

Follow with Bloglovin'

Follow Haus of Fierce Blog