Tuesday, March 16, 2010

Hormonen

De zon begint weer te schijnen, het word weer wat warmer en mijn Wayfarer mag weer op! Natuurlijk was het grote onderwerp van de dag, je raad het al, SEX! Doordat de lente komt en daarom de vogeltjes kuikentjes maken en de bloemen zich voortplanten door middel van pollen kreeg ik ook weer ineens kriebels in mijn buik, zeker na die vieze verhalen die E. weer over zijn sex leven te vertellen heeft! (Dat o.a. zijn dingetje een beetje moeilijk is, bedankt ik kan nog steeds niet normaal naar je kijken!) Maar goed om weer terug naar mijn verhaal te gaan toen ik dus dat ongelofelijk smerige gesprek vanmiddag had keek ik op het gegeven moment even om mij heen en daar zag ik hem! En door alleen al te kijken krijg je spontaan een orgasme! Ik tenminste de rest kreeg het blijkbaar niet.. Jammer dan meer voor mij! D. ben je morgen weer op school? Heb ik weer wat afleiding terwijl ik mijn examen opdracht moet maken!

0 comments:

Post a Comment

About Me

My Photo
Remco by Haus of Fierce
View my complete profile


POP ATE THE HEART BEFORE THE BRAIN.

It's all about the art,

XOXO, Remco


Follow RMCx on Twitter Add Remco by Haus of Fierce to Facebook

Labels

Followers

Twitter

free counters

Follow with Bloglovin'

Follow Haus of Fierce Blog