Wednesday, March 17, 2010

Wraak komt uiteindelijk zo hard!

Er was eens niet zo heel lang geleden een meisje dat leefde in een bubbel. Doordat ze in deze bubbel leefde zag ze niet hoe de wereld echt in elkaar zit en dacht dat alles zo makkelijk was en dat ze alles kon doen wat ze wilde en alles wat een beetje pauper was te verbergen. Daarnaast was ze rijk, heeeeeel rijk maar je weet dan hoe mensen worden. Des te rijker ze zichzelf voelen des te gieriger ze zich gaan gedragen. Sex was altijd een no go omdat ze stiekem eigenlijk lesbisch is en daarom bleef ze in de bubbel zitten waar ze al jaren in gevangen zit!

Het meisje was zeer gemeen, uitgaan met vrienden die onder haar stand waren, dat kan natuurlijk niet! Dat is wel een beetje pauper natuurlijk. Ook als andere mensen een beetje een crush op iemand hebben dan is het gewoon het allerleukste om die mensen te outen omdat ze zelf niet uit haar bubbel te komen om een leven te beginnen dat vol scharen en andere pleziertjes zit!

In de aankomende periode wens ik je veeeeel plezier met je kuisheidsring, want binnenkort breekt je bubbel en ik ga daar voor zorgen! Dat krijg je er van wanneer je gierig bent en mij voor het blok zet!

1 comments:

Nick Looy said...

OMG! :P .. dit is vrij heftig zeg ik zo :P ..

Post a Comment

About Me

My Photo
Remco by Haus of Fierce
View my complete profile


POP ATE THE HEART BEFORE THE BRAIN.

It's all about the art,

XOXO, Remco


Follow RMCx on Twitter Add Remco by Haus of Fierce to Facebook

Labels

Followers

Twitter

free counters

Follow with Bloglovin'

Follow Haus of Fierce Blog